ZaGRYcha – wrzesień 2014
Miesiąc za miesiącem leci, a wraz z nimi kolejna część cyklu, w którym w telegraficznym skrócie prezentuje ciekawe premiery nadchodzącego miesiąca, czyli wrześniowa ZaGRYcha. Lecimy!
Destiny
Grałem w betę, ale jakoś tak się złożyło że nie było o tym nic na blogu. Futurystyczna strzelanka, osadzona w świecie znanym z serii Halo. To co ją wyróżnia to fakt, iż nacisk położono tutaj na tryb multiplayer. Teoretycznie możemy więc biegać z wirtualnym karabinem samodzielnie, ale dużo więcej zabawy jest gdy robisz to z innymi graczami. Nie ma wersji na komputery PC, żeby nie było niejasności.
Fable Anniversary
Dziesięć lat temu wyszło Fable, widać nadszedł już czas aby odświeżyć ten tytuł. Poprawiono mechanizmy rozgrywki (cokolwiek by to nie było), oczywiście doczekaliśmy się także odświeżonej grafiki a do gry dołączono oficjalny dodatek. Gra swego czasu wyróżniała się ciekawym mechanizmem pozwalającym na kształtowanie tego, kim staje się prowadzony przez nas bohater, z którym jesteśmy od lat dziecięcych.
Age of Wonders III: Golden Realms
Pierwszy oficjalny dodatek do strategii turowej, o której pisałem już jakiś czas temu. Standardowo – poza jakimiś drobnymi zmianami dostajemy nową grywalną rasę – halflingi (czyli hobbity) oraz związaną z nimi mini-kampanię. No wiadomo – nowe budynki, nowe jednostki, nowe mapy, nowe przedmioty.
Symulator pociągu 2015
Nowy rok i standardowo nowa odsłona symulatora pociągu. Jeśli twórcy nie zmienili podejścia, to wszystkim graczom wersja na Steam zaktualizuje się sama – ale będzie to tylko sam silnik. Nie dostaniemy nowych lokomotyw ani tras. Bo standardowo te pojawią się w nowej edycji. Poza tym autorzy chwalą się lepszymi samouczkami i uproszczonym edytorem. Raczej dla miłośników.
Wasteland 2
Kolejna akcja z Kickstartera trafia do graczy. Tym razem kontynuacja cRPG-a z 1988 roku, jak podpowiada Internet. Post-apokaliptyczny świat w którym pokierujemy losami byłego żołnierza USA. Gra wydaje się bardzo „klasyczna” – turowy system walki, widok z lotu ptaka i ponoć duży poziom trudności. Ci co grają zachwalają przy tym ciekawy sposób prowadzenia dialogów, oparty o słowa-klucze, które otwierają kolejne ścieżki dialogowe.
Zaginięcie Ethana Cartera
Adrian Chmielarz ponownie atakuje – tym razem za pomocą przygodówki okraszonej odpowiednią ilością tajemniczości i mroku. Jako detektyw przyjdzie nam rozwikłać tytułową zagadkę zaginięcia chłopca. Warto tutaj dodać, że pomagać nam będą także wrodzone moce nadprzyrodzone naszej postaci. Po pierwszych trailerach i materiałach gra skojarzyła mi się z Murdered, z większą swobodą i nieco innym podejściem do samych zagadek. Jak dla mnie zapowiada się smakowicie.
Opublikuj komentarz